tisdag

                              
 
 
 
 
                 det här kan vara den fulaste bilden som finns... hahah dör varje gång
 
 
'
 
 
 
kollade igenom photobooth och hittade mycket fina bilder, härliga tider alltså♥
 
 
Har spenderat eftermiddagen med att försöka räkna matte. Matte c gör mig så jääääävla förbannad, har fastnat på några tal som jag verkligen inte förstår och nu vill jag typ slita sönder allt och ba elda upp matteboksjäveln. gaaaah.. matte är bara så ologiskt och jag hatar det. Det riktigt komiska är att vi inte ens har kommit till den delen som är den lättaste av allt överjävla svårt. Jag har all anledning att hata mitt liv. fmlfmlfml. nej nu blev det alldeles för deppigt här känner jag....Positivt just nu är att jag typ är frisk (ÄNTLIGEN!!!! tjohooo träning here I come), om typ en månad så drar jag till New York med madre ♥♥♥♥ och ikväll ska jag äta tacopaj. Jag kan tala om för er att tacopajen räddar min annars så frustrerande och irriterande dag. Nu ska jag gå och göra i ordning min kära tacopaj♥ På återseende kamrater♠♠
 
/Agnes
 

Kommentarer
Postat av: malle

hahahaha du fick äntligen din tacopaj ;D

2012-09-25 @ 22:59:00
URL: http://malinfotar.blogg.se
Postat av: jossakossa

men alltså hahahahahaha, we so pretty

2012-09-25 @ 23:03:36
Postat av: guess who

det där med uppdatering mm.... <3

2012-10-07 @ 14:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0