Projektarbetesdag

Har missbrukat den här låten hela dagen, sååå bra<3
 
Okej, skäms lite. Det var så längesen ja skrev här. Och nej har inte glömt bort att vi har en blogg, har bara inte haft nåt kul att blogga om haha! Ska verkligen försöka bättra mej!
Idag har varit en lite smått seg dag om ja ska vara helt ärlig.. skulle egentligen ägnat hela dagen åt att komma igång med projektarbetet, ehh och så blev det ju inte. Fast tror jag vet vad som förstörde det, jag skulle gått upp klockan åtta imorse hade jag bestämt (hade satt alarm tillochmed), istället lyckas jag sova till klockan elva. Så halva dan hade gått när jag åt frukost ungefär.. inte bra! Menmen, har annars kämpat på med bokomslaget som ska vara klart imorn, och lyckats bli klar så det är ju alltid nåt. Vi har så galet mycket bilduppgifter i skolan nu så jag börjar känna mej lite stressad, vet inte hur jag ska hinna med allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0