Heyyyoo


 
Society6 - finaste Iphoneskalen ever. Dessa är bara ett urval av alla jag väldigt gärna pryder min bebis med. Frakt till Sverige är det också. Ett skal kostar typ 300-400 kr så när jag blivit lite rikare då ska jag slå till, för fasiken så fina de är. 
 
Denna lediga dag har jag spenderat hos Hedda och Gry med litervis av te, amerikanska pannkakor med sirap och blåbär, väldiga skrattattacker, nostalgiprat och mängder av catchupande. En väldigt trevlig ledig dag. Jag utelämnar delen där jag senare satt framför köksbordet och försökte räkna matte och ville slita bokhelvetet i delar. Matte C, I hate you endlessly. Nu ska jag gå och koka te och försöka att inte elda upp huset, vilket nästan har hänt några gånger för mycket. ♣
 
 
     // Agnes
      
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0