Fredag

 
Kärlek♥ de såg sjukt mycket godare ut i verkligheten.. Iphonekameran är ju inte den bästa direkt.. 
 
Eftersom jag fortfarande är lite småsjuk (tredje veckan nu asså </3) så blir det en lugn fredagskväll för mig. Men jag klagar inte, har precis ätit upp fett goda hamburgare med hembakat hamburgerbröd osv aaahhh <333  de var goda så detta recept hamnar fett lätt i min slutprojekts-kokbok♥ har ni tips på kickass-recept så äre bara att ge till mig, jag behöver flera asgoda men relativt lättlagade recept! Nu ska jag fortsätta min fredagskväll i soffan med en tekopp och naturgodis, samt filmen A Beautiful Mind som jag tänkte se om. Imorn taggar jag första riktigt hårda träningspasset på typ en och en halv vecka (har saknat dig gymmetoch sen tjockiskväll hos Jossan! Taggtagg. (vänner+paj+film+chips+mys= kärlek på hög nivå♥) <--- tänker allt i ekvationer just nu, tack för det matte c.
 
/Aggebagge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0