dagenz outfit

Eyyoo, var på Aspuddens loppis idag med Jossan vilket resulterade i en hel del fynd. Vi gick runt i typ 4 timmar och fick fett ont i fötterna (iallafall jag) men det vare värt! Jag köpte bland annat en ny brun skinnväska för 40 kronor som jag kommer använda typ varje dag från och med nu, en ring, ett antal tjocktröjor och en RUN-DMC-tshirt som jag nuförtiden har tillräckligt mycket swag för att använda;) 
 
 
 
 
Två superduperfina bilder tagna från Jossan på dagenz outifiiit jao. Här är iaf väskan jag köpte och kommer ha varje dag från och med nu. 40 riksdaler. Galet värt. 

Kommentarer
Postat av: moafoff

MEN OMG AGNES! DUKTIG DU ÄÄÄR<333 hehe känner lite press nu alltså..

2012-09-09 @ 19:56:20
URL: http://www.agnesmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0