tjululu

asså jag gör verkligen allt för att slippa plugga. jag till och med bloggar (!) för att slippa öppna matteboken och framför allt naturkunskapsboken, serrrii vad tråkigt naturkunskap är jag orkaaante. Sen mår jag inte så himlla bäst heller, vettefan varför jag alltid är sjuk och aldrig blir frisk </3  eller okej jag vet precis varför haha, måste tagga ner lite... mina veckor går typ i ultrafart, jag sover aldrig ut längre och stressar för mycket.. måste börja chilla hehe.. 
 
♥ ♥ ♥ ♥ Måste ba påminna alla att om 17 (!!!!!!!!) dagar drar jag och madre (som ni alla i min bekantskapskrets har hört typ 5ggr om dagen den senaste månaden, men ni dör inte av att höra det igen) till NEEW YOOORK. Asså nu börjar jag verkligen tagga till på riktigt, nu när det är så få dagar kvar!!! Mmmm. Sen är det ett väldigt stort plus att jag missar veckan efter höstlovet i skolan också, woohoo 2 veckors höstlov yeah (Y) nejmen nu ska jag börja plugga, elller försöka iaf. Kommer sluta med att jag kollar ett avsnitt HIMYM istället heheh. Tjarrrååå / Agge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0