OYLOY

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några fina webcam-bilder innan jag och Jossorna drog på fekke hos Siri igår. Det här är bara ett urval av alla fina bilder som togs haha..
 

Yooo dudes, det här med uppdateringen var det ja ehehe.. eeh nämen jag har haft en väldigt stressig vecka/helg.. har typ saker att göra hela tiden känns det som.. Har en grov sömnbrist som jag verkligen måste ta igen... har sovit typ 6 h per natt den senaste veckan, no good.. och har rätt mycket i skolish också.. elelr ja framför allt den där jävla matten.. kommer sökert bli sjuk snart igen.. får inte hända. drar ju till N.Y om 3 veckor wooo och då MÅSTE jag vara i toppform. Anyway, i fredags var jag iallafall på fekke hos mallanbrallan vilket var hur awesome som hels!!t♥ och igår blev det en favorit i repris med jossorna hos Siri, det var ocksåå kuul dock var jag väldigt trött efter fredags men det var narre ändååå! Borde plugga matte. Laga mat borde jag också göra. Men känner ingen riktig ork... funtar på att kolla lite Friends och typ äta mackor, känns som en värd idè. Höörs seeen♥ /Agge

Kommentarer
Postat av: kossan eller grisen, whatev

så utomordentligt snygga!

2012-10-07 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0