Party Of The Year

(random urval av alla hundratals bilder;))
Tjeeenis! Det var ett tag sen nån bloggade här *host*, men det är ju ingen nyhet vid det här laget!
Idag är det söndag och jag har hunnit med ganska mycket för en gångs skull! Har hunnit städa lite i mitt rum, men annars har jag hängt uppe på altanen mest hela tiden, pluggat, lyssnat på musik, halvsovit i solen, så härligt! Jag har btw för första gången på en evighet ingen söndagsångest? Hmm.. kan bero på att skolan känns så sjukt avlägsen just nu! Men imorgon börjar allt som vanligt igen! Efter en grym vecka i prag med klassen kommer det kännas lagom segt att gå tillbaka till skolan! Det var iallafall en sjukt rolig resa, även fast jag nog aldrig fått så lite sömn nånsin förut.. värt var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Eeeelaaakt Moaaaaaaaa!! Det fanns mycket bättre bilder på mig än de du la uppppppp hääär DDD: Ser ut som ett pant jue

2012-05-21 @ 14:01:48
URL: http://juntaoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0