onsdag

Åååå vad det är härligt väder ute! Idag stannade jag hemma för att plugga, och har spenderat mesta tiden uppe på altanen (visserligen med matteboken uppslagen) men ändå, härligt var det iallafall! Blir så himla glad av den här sommarvärmen att jag börjar glömma bort provet på fredag lite smått hehe, eller jag försöker snarare förtränga det.. Imorgon blir det att stanna hemma igen, jag behöver fortfarande all tid jag kan få inför det här haha.

Det känns verkligen som att sommarlovet redan börjat, och det är ju faktiskt inte så långt kvar nu när man tänker efter:)! Bara typ en månad kvar till P&L också, gahhh. Så jäkla najs! Är så sjuuukt taggad på sommaaaar! Även fast det kommer innebära jobb också..
Näää, nu ska jag se om det går nåt mysigt på tv, mattepluggandet får vara slut för idag känner jag. Har ju faktiskt pluggat hela dagen i princip!
Pusss på er!
(BTW Agnes! Tycker att någon här borde börja uppdatera lite bättre *host*)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0