whatzzz uuuup

hej hörrni, dålig uppdatering från min sida på senaste tiden kan man ju säga, pallar typ inte blogga längre hehe men idag fick jag faktiskt lust! kanske beror på att jag pluggar kriminologi... askul.. not. Tidigare idag tonade jag mitt hår också, för första gången ever, otroligt skönt med lite förändring haha! inte för att det är så stor skillnad direkt men är nöjd, nu är mitt hår fräschare och har en lite mer jämnare, mörkare färg med lite rött i yeeah♥

Nu ska jag återgå till kriminologin och dricka te! Tjingeling


ta daaa, hehe man ser typ nada på bilden men en liten skillnad är det;)

Kommentarer
Postat av: Anna

YEEY det blev ju skitbra! :DD

2012-03-31 @ 16:28:02
URL: http://annaemmas.blogg.se/
Postat av: moafoff

yayy du bloggar^^! håret ser btw superfint ut:D

2012-04-01 @ 18:41:09
URL: http://agnesmoa.blogg.se/
Postat av: agnes

taaaack;DDD

2012-04-02 @ 17:25:33
Postat av: malin

jag joinar er i färgahåret-klubben ;) (jag ser ut som en gul kyckling, passar finfint till påsk)



och så vill jag bara säga att jag vill ha update ♥

2012-04-09 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0