vår

Tjabba tjena, det är typ vår ute och jag är överlycklig! Idag är det min pluggdag, så jag borde plugga. Ska göra det också, fast just nu sitter jag och kollar på vår-och sommarkläder!! AAhhh är så galet taggad på sommar och Gotland (nu när jag inte är helt ensam och helt isolderad med mina päron så taggar jag ännu mer!!) och värme och sol och snygga kläder och glass och bad och picknickar etcetcetc. Det är nu runt mars jag brukar börjar nedräkna till sommarlovet, så kanske ska börja med det nu hehe för egentligen är det ju inte så jäkla långt kvar, eftersom tiden går så himla snabbt! Underbart♥


exakt här befinner jag mig om 4 månader med en drink i handen, ganska så najs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ååååååh <33

2012-03-12 @ 08:18:10
URL: http://annaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0