Studiedaaag ♥

Idag har varit en gryymt skön dag! Har inte riiiktigt fått allt gjort som jag hade planerat, hade skrivit en hel "att göra lista" i mobilen, men har inte prickat av en enda grej haha, lyckat. Men det var hur som helst skönt med en ledig dag, såhär efter lovet haha.. Jag har iallafall ändå påbörjat en del plugg, det är ju alltid något! Annars har jag typ inte gjort något, missbrukat spotify från imorse tills nu, kollat ikapp på lite tvserier och ätit pannkakor med sylt o keso (godaste som finns!!).
Och justeee, förlåt för den dåliga uppdateringen!! Jag kan tydligen inte lova saker här på bloggen jag heller hehe, men ska FÖRSÖKA skriva lite då och då iallafall..

(satt och kollade på dom här gubbarna medans jag pluggade, Dom ska typ fixa taket på huset mittemot och jag fattar inte hur dom vågar! det är liksom sju våningar högt! crazyy)

Kommentarer
Postat av: Theresia Eriksson

Jag vet hur det känns att inte få något gjort ;) men om man har studiedag kan man lika gärna chilla, hehe. Najs med pannkakor!

2012-03-18 @ 07:29:06
URL: http://greenscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0