Hejhopp

Hehe uppdateringen är på topp! Nämen jag lovar (tro inte på något jag lovar när det gäller bloggning) att försöka bli lite bättre iallfalll;) Sitter just nu i köket och typ pluggar (dvs. pluggböckerna ligger orörda framför mig medan jag äter och kollar på en film hehe) Men jag ska snart börja haha. Idag har det varit studiedag, extremt skönt! Ingen väckarklocka♥ Har dock inte gjort så mycket idag, chillat, tränat lite, kollat på filmer, kollat på tv, bläddrat i min engelskabok (läste sisådär 3 sidor, det var trist) och ätit. En najs dag. Nu ska jag föröska göra det här till en produktviv dag genom att faktiskt plugga;)







Några bilder från i fredags innan jag och Jossorna drog på fekke;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0