25mars

Hej på er! Idag har jag verkligen inte gjort nånting typ, gick o la mej rätt sent igår och gick inte upp förrens tolv idag, så halva dagen hade i princip gått när jag åt frukost haha..såå ja, har inte hunnit med så mycket idag.
Men igår var jag iallafall inne i stan hela dagen med mamma, supermysigt:) Fick med mej ett par skyhöga skor som jag försöker gå in lite hehe, vingligt är det, men dom är snygga och somriga så jag kunde inte låta bli! Sen köpte jag en skjort/kavaj från bikbok. Blev inte så mycket, men några grejer iallafall!
Btw, det är så sjukt härligt väder ute! Soligt och fett varmt! Blir alldeles glad:)!
Nu ska jag käka våfflor med familjen! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0