19/3

Tjenis!
Sitter och lyssnar på taggmusik och försöker plugga samtidigt, det går inge vidare! Plus att jag typ måste snyta mej varannan sekund, inte kul..
Lägger upp lite egobilder på mej istället - med anledning att jag saknar mitt ljusa långa hår.. Måste verkligen fixa till det innan sommaren...
Intressant inlägg det blev idag *host*, men bättre än ingenting iallafall! Uppdateringen här på bloggen går ju sisådär måste jag säga. Och ju mer jag tjatar om att jag ska bli bättre på att uppdatera desto sämre går det! Så därför skippar jag att skriva det nu, kanske går bättre då hehe. Men nej nu ska jag återgå till pluggandet!
(enda bilden ni nånsin får se på mej i glasögon btw, haha, och enda bilden som finns för den delen..)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0