Peace and Love here we cooomeeeee!


Alldeles snart ska jag åka in till centralen och möta upp resten av festivalgänget! Är så sjukt taggad nu så det är galeeet! Har ägnat hela morgonen åt att dels försöka skaffa biljett till Swedish House Mafia (satt seriöst i typ två timmar och kämpade!) men också med att packa det sista! Så inte nog med att jag taggar galet inför P&L, utan är också fett taggad inför deras konsert som visserligen är om en evighet men ändå! Yayy<3
Gahhh, blir dock lite småstressad över min groteska väska, den är helt fullproppad och jag kan knappt stå upp när jag har den på ryggen, vettefan hur jag ska ta mej till tunnelbanan utan att trilla baklänges haha! För övrigt så är ju vädret uppenbarligen inte på vår sida, meeen det spelar ingen som helst roll! Kommer bli så jäkla awesome ändå:)! Sätta upp ett tält i ösregn är väl inte hela världen hehe..men hoppas på lite sol iallafall!
Nu ska jag extrakolla så jag inte glömt nåt viktigt!
(Lär btw inte blogga på typ hela sommaren, inte för att jag bloggar annars menn ehh..)
Ni får ha en grym sommar! PUSS♥

Kommentarer
Postat av: malle

du ler med tänerna, feeeeint!!

2012-07-04 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0