nyköpt!

Assååå daamp orkar intee. Hade precis skrivit värsta långa inlägget och så råkar jag klicka bort hela sidan!
Aja, idag har väl inte varit den bästa dagen i mitt liv om man säger så, och den verkar tydligen fortsätta i samma spår... Men något som piggar upp rejält är ju att det är nationaldag imorn, och lite ledighet såhär innan lovet är ju aldrig fel;).
Det här är iallafall vad jag köpte i söndags! Var inne i stan med mamma och letade efter lite random campingprylar till P&L, och det gick väl sådääär eftersom att jag istället kom hem med två bikinis hehe (+en skitstor väska iförsej). Den ena var helt klart den dyraste bikinin jag nånsin köpt iallafall, så nu hoppas jag veeerkligen att det blir soligt snart haha! Pallar inte med regnet längre!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh va fina! :D ♥♥

2012-06-05 @ 18:05:41
URL: http://juntaoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0