back on track


Heeey I'm back jaaaao. Har inte hänt så värst mycket sedan jag sist bloggade, men jag har varit I Prag med klassen, det var så awesome på alla sätt♥♥ sen har jag bara gjort saker jag brukar. tränat, pluggat, gått i skolan, hängt med kompisar, shoppat rejält (jossa kan intyga) och tagit det lugnt. Och nästa vecka får jag sommarlov! Kan inte beskriva hur taggad jag är på landet, sol, bad, värme, glass och allt som sommaren innebär. Har en relativt lugn sommar planerad, Jossan ska bo hos mig på Gotland i 3 veckor där vi ska jobba! och förstås sola galet, gå på loppisar, hänga i Visby, träffa Moa, bada, grilla och göra såna där typiska sommarsaker! Kommer bli helt klart bäst♥ Sen efter de där 3 veckorna blir jag ensam kvar och fortsätter jobba till i början av augusti, hehe cash flow jao.  Linnea kommer också och hälsar på mig en vecka där i slutet av juli, myys♥ Sen i augusti är det inte långt till jag fyller 18! Längtar så otroligt mycket!! Fett mycket text hehe men jag måste ju uppdatera er vad som har hänt i mitt händelserika liv;)




Älskar den här bilden, underbar♥ den ger mig både sommarkänslor och minnen från i somras när jag tågluffade med päronen. Då var vi just här, Cinque Terre i Italien. Det är en av de vackraste platser jag har varit på. Ska tvinga med klassisarna hit när vi tågluffar nästa sommar. För vi SKA tågluffa, jag och malin har bestämt det. Men nu ska jag leta ny musik och sen kolla på någon film. Ciaaaao



Kommentarer
Postat av: moafoff

jaaaaa du bloggaaar <3 tagga sommar btw;D!

2012-06-04 @ 20:14:10
URL: http://agnesmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0