Rivers and roads, rivers 'til I reach you

Heeej på er, har varit lite dåligt med uppdateringen på sistone. Beror på att jag var i Dalarna i helgen med Malin och Anna. Tagit promenader, badat i snö typ, fikat i Mora, ätit på resturang och kollat på filmer! Det var supermysigt♥ ska göras om flera gånger!

Förtillfället sitter jag och dör lite vid skrivbordet, skriver nämligen på Hälsostjärnan som ska vara inne på fredag, inte vad jag har lust med just nu haha. Det går ju aldrig framåt ju!! Plus att jag helst borde vara klar idag, det lär ju hända! not. Har inte så mycket tid över om man säger så. Men ääh nu ska jag sluta skriva om tråkiga negativa saker. Idag har jag också ätit, utan att överdriva, världens godaste äpple!! Det gjorde min dag! Sen har jag, Moa och Josefina flummat loss (seriöst hahaha, dör lite) och varit fett satsiga och kreativa och effektiva och gjort värsta coola Powerpointen om Milkshakesnubben (aka. William Shakespeare). Hahaha åh det var två extremt roliga timmar♥

Senare nu på eftermiddagen har jag, förutom att skriva på hälsostjärnansaken, letat fram skidutrustning! Romme på torsdag!! Ni anar inte hur taggad jag är!! Eller okej, alla i min närhet vet exakt hur taggad jag är..haha. Jag kommer så få massa flashbacks från min barndom när jag åker och få värsta nostaligikicken. Kommer bli awesome♥

Ska återgå till hälsostjärnan nu och dra lite intellektuella slutsatser och ordbajsa lite så det ser ut som att jag skrivit engagerat på min fina uppsats. Fast först måste jag försöka ta mig ut ur mitt rum, jag lovar det är mer kompicerat än vad ni tror. Handtaget är borttaget och pappa, så snäll som han kan vara, har stängt dörren... Vilket betyder att  jag är rättså inlåst. Jag måste faktiskt kissa!! och mina föräldrar ignorerar mig, dvs jag kommer inte uuut. haha snacka om ilandsproblem. Hejsvejs, nu ska jag gå och leta efter något att öppna dörren med, alternativt hoppa ut genom fönstret. För jag måste kissa. I'll be back.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0