Dear summer, please come faster

Efter klagomål om att jag och Moa bloggar dåligt så tänkte jag ändra på det och göra ett inlägg jag med;) Idag är det tisdag. den här dagen är bra. inte. hehe optimist javisst! nämen jag har lite hatkärlek till tisdagar, hat p.g.a EOS som jag inte direkt älskar, kärlek för att jag i normala fall kan gå upp halv 9.. me noot today.
Gick upp typ halv sju p.g.a byggarbetare som skulle dra ventilation i mitt rum <///3 Inte kul. Fast jag ska inte klaga (bara lite) för imorn kan jag gå upp när jag villll!!!!(okej inte riktigt, hälsostjärnan♥♥♥) men iaf senast halv 10! Vi har nämligen ingen bild och det är den enda lektionen. Dock har vi öppethus på kvälllen men det är inte förens halv fem så jag ska spendera min dag med att plugga/baka bullar. Perfekt!

Nu kommer strax Linnea till mig, hon har ju varit i Västiniden i en månad (inte alls avundsjuk) och chillat på en båt. För er som inte har hört det så är jag grymt taggad på våren/sommaren och så vidare. Specillet sommaren, det är kärlek på hög nivå!! Åh om typ 2 månader ska jag börja använda mina converse igen, det är ett klart vårtecken! Hejdå kompisar♥


Plastikoperation, check!

Förövrigt vill jag uttrycka mitt missnöjde mot SOPA eller PIPA eller vad det nu är. Megavideo var min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0