Tidig födelsedagspresent!



Ååååå jag är så sjukt glaaad! Var inne i stan idag med pappa för att kolla på lite kameror (tänkte ju önska mej en i födelsedagspresent), men när jag väl hittade den som verkade bäst så passade vi på att haffa den;)! Asdfghjklö. Heelt galet, jag fick den lite tidigare helt enkelt! Känner mig lite övertaggad haha, det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mej och typ läsa igenom hela häftet och sätta i batteri o minneskort o allt. Upptäckte dock att det var nåt muppigt fel med kameran för minneskortet funkar typ inte som det ska..bajs. Men ska förhoppningsvis få det fixat imorn efter skolan iallafall! (Första skoldagen imorn btw, kommer sååå inte klara av att gå upp typ 6 timmar tidigare än vanligt..).

pussssen//moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0