the beginning


den allra första bilden på mig hehe


mormor♥ lite smått missfärgad bild menmen




favoritmössan forever






mm jaa lite konstig var jag även vid 2 års ålder





ehh konstig var det ja...asså vad gör jag haha (förövrigt är jag gift med han till vänster)


mobbad tjej haha


Bästaa♥♥





thumbs up!

Några bilder från 0-6 års ålder:)  Så nu vet ni hur jag såg utsom liten chey;)

Har precis bokat romme:D♥ och är taggadtaggadtaggad. Kommer bli underbart, jag tänkte faktiskt börja åka skidor varje år igen, det är ju det bästa som finns!!!!


Kommentarer
Postat av: moafoff

meen asså åååå va söt!! ska sååå också göra ett sånt här inlägg som alla gör nu haha;)♥

2012-01-20 @ 10:24:07
URL: http://agnesmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah är du gift???? Varför har du inte sagt nått, jag vill träffa den lycklige mannen! ;)))) Jag ska också göra ett sånt här inlägg, hahah! :)

2012-01-20 @ 12:34:25
URL: http://annaemmas.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hahaha men visst är jag gift, i snart typ 14 år;) du skulle jättegärna fått träffa honom, men vi förlorade kontakten för cirkus 12 år, tyvärr;) haha men gör dee, kul att se!!!!

2012-01-21 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0