Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt

Hej kompisar, ligger och chillar i sängen. Eller har typ matkoma fortfarande, åt pizza för typ 3 timmar sen haha^^ funderar på att se någon rolig film nu fast som vanligt har jag problem att välja vilken... det var ju egentligen meningen att jag, Anna och Malin skulle diskutera Dalarna, MEN Malin loggade liksom aldrig in på fb så det blev inte riktigt så.....haha (pik till dig malin). Mitt hår luktar förresten pizza. Typ massa tomat och ost. MM♥ Jag tror jag ska gå och tvätta håret innan jag ser ngn film..


fett najs tröja. vill ha♥

Förövrigt vill jag påpeka att det här är första gången i världshistorien jag gör två inlägg på samma dag.
Det är stort.
Och angående rubriken, det är ett spanskt ordspråk. Ibland är spanska oerhört trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0