Ohyeah!

Hejsansvejsan, kom hem från gymmet för inte så länge sen, det var en rolig upplevelse. not. inom loppet av typ 2 timmar har jag snubblat runt lite överallt. Halkade nästan påvägen till gymmet. Väl där höll på att snubbla över lite vikter, en snubbe som stretchade, en crosstrainer-maskin och eh en vattenflaska. Lyckat. Jag ramlade aldrig men jag gjorde några snygga staplande framåtsteg. Haha inte min dag! Nu ska jag packa lite för imorgon drar jag till Dalarna över helgen, yeeah! kommer bli awesome ♥

Förövrigt har jag typ bestämmt mig för vad jag vill plugga vidare efter gymasiumet, arkitektlinjen! Eller ja, jag ändrar mig varannan vecka men just nu vill jag det haha. Måste bara läsa Natur B. Kanske utöka i 3an? Jag kommer dö isåfall. Om jag orkar så ska jag nu koka te, men lite för ansträngande, för många metrar till köket. Fast iofs det finns kanelbullar där.... Det avgjorde i princip saken, äta nyttigt gör jag nån annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0