måndaaag


(bild från en mysig hundpromenad igår:))

tjabba! sitter och gör allt förutom att plugga hehe. vilket inte är så bra eftersom att jag känner att jag ligger efter med sjukt mycket! men har istället käkat mellis i typ en timme nu haha, och det är ju veeerkligen nödvändigt...
har iförsej rotat fram skidkläder också!! och det var inte det lättaste kan jag säga, allt låg utspritt i hur många garderober som helst, men nu är det gjort iallafall! taggar inför att gå upp klockan fyra på torsdag morgon..;) men det är det nog värt! längtar såååå efter att få åka skidor, även fast jag suger på det! funderar på om det är värt att gå ut kvällen innan? känns inte som att jag skulle palla gå upp fyra då.., fast samtidigt.. är man 18 så är man! och man lever ju bara en gång liksom!
hehhe, nejmen jag vet inte. får se hur jag gör!
nu måste jag iallafall ta tag i pluggandet för en gångs skull.
pusss/moa

Kommentarer
Postat av: malin

aahah, moa du kommer dö! gå inte ut på onsdag, galning!

2012-01-30 @ 16:54:50
URL: http://malinfotar.blogg.se/
Postat av: Anna

Gå iintee ut på onsdag, du kommer dööö i backen!! Crejsey girl ;)

2012-01-30 @ 23:47:47
URL: http://annaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0