I en rosa heliikooooooopteeeer




Hehe kvällshumor ♥


Godkvääääll, läget med er då? Själv sitter jag såklart framför datorn och halvt pluggar, halvt gör helt andra saker som att blogga, fixa naglarna och leta nya låtar. Jag luktar förtillfället chockladkolakaka, eller gammal tant, har inte riktigt bestämt mig än. Och detta beror på att jag smetat in mig i the Body Shops nya body butter Chocomania som jag fick i en liten "provpåse". Intressant va? Produktivt värre. Fast asså på tal om produktiv. jag har varit megagrymt produktiv idag (enligt mig själv) jag har nämligen, vilket alla som läser den här bloggen redan vet, sökt jobb idag!!! wohooo. Jag sprang runt i tre timmar och lämnade mitt cv till totalt 10 mataffärer över olika delar av sthlm, bara 20 mataffärer att lämna in till kvar;) det ska jag spendera fredagseftermiddagen till!


För övrigt har jag den senaste timmen gått runt och sjungit på "Rosa Helikopter". extremt underhållande. fast det tycker inte mina päron, dom vill säkert klubba ner mig med en stekpanna vid det här laget hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0