holocene.





Heeeej! Sitter här o dricker te i min gigantiska buddha kopp och lyssnar på världens myslåt! Den är så himla fin, typ nya favvolåten just nu. Lär förmodligen spela sönder den som jag gör med alla låtar, men ändå! Jag har hunnit med fett mycket idag; sovit, kollat film, redigerat lite bilder och lyssnat på musik. Hahah, men det är så dagarna blir när man ligger hemma och är sjuk!
Men jag vill verkligen bli frisk nu, för även om det är liiite chill att vara hemma så tröttnar man snabbt, tro mig...
Det viktigaste är egentligen att jag blir frisk till på fredag hahah, fååår bara inte missa världens största grej, vore skittrist! Men vi får se hur det blir med det, hoppas på det bästa iallafall!!

Är btw sjukt taggad på att åka till Romme! Kollade ut på snön imorse när det var typ jätte soligt! Asså så himla mysigt! Snön får gärna ligga kvar lite till tycker jag, så länge det är lite soligt så gör det inte mig nåt iallafall! Men så gillar ju jag snö och kyla också.. hehe;)!

pusspåeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0