Förlåååååt

för att jag glömt bort att jag har en blogg! jag har haft så hiiiiiiiimla mycket att göra, not, så därför ehe har jag inte hunnit.... hehe. Nu sitter jag i allfall i soffan och degar med datan i knät. eller ja degar och degar, jag bättrar faktiskt på mitt cv som ska lämnas in till totalt 26 mataffärer i veckan! Om det inte går, då söker jag 10 yttligare mataffärer, sedan några caféer, max, burger king och typ telefonförsäljare. Om det inte går blir jag ledsen i ögat.

Förresten har jag börjat få massa sommarkänslooor! Det är nog för att vi diskuterar peace&love ofta (♥) tagggaa altså!!!!! sen ska jag sommarjobba på gotland ocksåå, med jossaan och kanskekanskekanskekanskekanske malin. kommer iallfall bli awsome ♥ då ska vi hänga massor med moa och fekka loss inne i visby. yeeah. nämen superduper!









Åhh sommarkänslor ♥ Bilder från Gotland tagna i sommras:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh då vill jag komma o hälsa påå <33

2012-01-10 @ 21:18:32
URL: http://annaemmas.blogg.se/
Postat av: moafoff

ÄNTLIGEN ETT INLÄGG;)! ååhåå peace&lovee taggaaa<3

2012-01-10 @ 22:03:33
URL: http://agnesmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0