tjugofjärdejanuari










(passade på att lägga upp lite bilder från i lördags när jag ändå var igång!;))

Hej på er! Måste börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen!! Jag glömmer så himla lätt bort att vi har en blogg haha, men lovar, ska försöka bli bättre på att uppdatera iallafall!
Sitter just nu i soffan med laptopen och typ halvsover, har försökt kolla på film men nää internet cpar sej hela tiden och stängs av varannan sekund..
Är somsagt hemma idag också, mår verkligen piss! Jag har i princip helt tappat rösten, hostar och typ snorar som bara den, vilket suger!!, för jag orkar inte missa en massa viktigt i skolan! Har precis druckit nån konstig ingefärsdryck som tydligen ska hjälpa när man är förkyld, men den va bara äcklig så känns inte som att den hjälpte alls, men får väl hoppas på det bästa!

Nu ska jag fortsätta missbruka te och halstabletter!!
puss på er/moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0