standardfredag

yttligare en fredag som spenderas hemma med att kolla på film och bara chilla, en standardfredag för mig nuförtiden. Med tanke på att jag också ätit tacos ikväll så blir det ännu mer klassiskt haha! lite småtråkigt får jag ibland under dessa fredagar då jag kan bli så galet rastlös, ibland kan jag till och med känna för att städa hela lägenheten och bah köra på. Dock brukar det hinna gå över då jag oftast hamnar framför datorn igen..

Såg btw just klart filmen Never Let me Go (som jag passande nog också valt som engelskabok till skolan) och jag mår sjukt dåligt, så himla hemsk film! Fast bra också. Kolla in trailern alltså, man dör lite.. Usch måste sätta på någon mysig film (typ romantisk komedi♥) som man blir glad av! Och så ska jag äta vindruvor. Imorgon tänkte jag vara satsig och gå upp tidigt och gymmma! (det kommer sluta med att jag går upp klockan tio, lägger mig på soffan och äter kex, händer alltid).. Men nu ska jag kolla på typ Yes Man eller nått, hejsansvejsan♥





Kommentarer
Postat av: malin

hahah! gissa hur min fredag sett ut hittills? dator, tacos, film. hm... ser lite likheter här

2012-02-24 @ 21:29:19
Postat av: agnes

hahaha!! en klassisk fredag;)

2012-02-24 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0