Sovmorgon!

Hej på er! Har tyvärr blivit lite av en vana för mig att börja mina inlägg med "förlåt att jag e sämst på att uppdatera" hehe, men så får det bli nu också, MEN jag ska verkligen försöka bättra mig, från och med nu, nu jevvlar!
Ska precis som Agnes försöka blogga iaf ett inlägg per dag, eller ja, för mig vore det ju ett framsteg att typ blogga en gång i veckan...!
Idag har vi sovmorgon till halv ett, så sjuukt skönt! Har ägnat min morgon åt att bara ta det super lungt för en gångs skull (brukar annars vara ganska stressigt på mornarna!!) har gjort lite på min linoliumplatta och lyssnat på chill musik. Så här borde alla dagar börja haha (om man tar bort det där med linoliumplattan alltså..)! Men allt känns alltid såå mycket skönare på fredagar, och det känns ännu bättre just idag eftersom att det i princip är sportlov! Inte nog med det, kollade nyss termometern och guess what? Det är 6 plusgrader ute och jätte soligt!!!!
Äntligen vår säger jag bara!


(funderar starkt på att sätta upp en sån här i mitt hus btw, så gullig!) (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0