monday

Eftersom jag har sportlov (wooohoooo) så har jag inte riktigt koll på dagarna, igår trodde jag det var lördag hela dagen och av någon anledning har jag idag trott att det var tisdag typ halva dagen, hehe snurrig. Idag har varit en mysig dag, har shoppat och ätit lunch med mamma, myys♥ sen har jag inte gjort så mycket mer, kollat på en film (extrem standard), ätit typ 500 mackor och druckit galet många koppar te. Sen har jag värsta problemet, min högra näsborre är igentäppt.... Jag är typ inte sjuk eller så, men ena näsborren är helt näppt, crazy bananas. Imorn blir det träning med Anna och Malin och på kvällen middag på Kinamuren, aaaah som jag har längtat♥ Om jag av någon anledning blir mer täppt eller utvecklar försämrat smaksinne tills imorn, då börjar jag gråta.

Hehe jag och pappa hade lite tidigare en tävling om vem som kunde göra fulast min, det blev rätt oavgjort faktiskt. Ni vill inte se bilderna vi tog, groteskt.

jag vet att jag är het


Så himla myslåt!


Nu ska jag äta paj och sen befria min högra näsborre från sin extrema näppthet. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jossan

åh men zötnoz <3<3 gullebulle

2012-02-27 @ 22:29:05
URL: http://unicornkitten.blogg.se/
Postat av: moafoff

jag har också trott att det varit tisdag idag! HELA DAN! helt crazy ♥

2012-02-27 @ 22:32:18
URL: http://agnesmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha men åh va heeet!!!

2012-02-28 @ 14:05:17
URL: http://annaemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

meh hotstuffff (ogilla NÄPPTA närborrar, hahah ♥ )

2012-03-05 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0