jag hade en gång en båt

yeah true story, not. men jag vill ha en båt! fast jo, jag kom just på att vi har en kajak, så tekniskt sett har jag en båt! haha så otroligt ointressant, men jag har inte så mycket vettigt att skriva om man säger så. Ligger i sängen och är trött, och lite förkyld också, fett jobbigt :( eftermiddagen blev inte som planerat, hade tänkt köra värsta träningspasset, men p.g.a ont i halsen blev det inte så. har istället rensat kläder, druckit litervis med te, sovit, kollat på några filmer och ägnat sisådär 1 timme åt lite plugg. En helt okej eftermiddag iallafall;) nu tänkte jag dricka ännu en kopp te (10e idag, lovar) och sen sova! nattinatiii♥



Before I die, det här är mitt enda mål. Hehe skämt åsido. Nämen jag tänkte göra en sån där lista, vad man har gjort och vill göra. Fast jag är alldeles för trött för att orka göra det nu, så ni får nöja er med nemo;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0