I Am The Lion King

Ska alldeles snart gå o käka middag, tänkte bara slänga ihop ett litet inlägg innan!
Den här söndagen har varit ganska chill, har ingen söndagsångest som jag brukar ha hehe!! Kan bero på att det är sportlov nuuuu, så himla najs:)! Har inte alls gjort särkilt mycket idag, varit inne i stan med mami och kollat lite skidgrejer.. annars har jag inte gjort nånting! Eller jooo, nyss så testade jag sminket jag fått! och det är fett kul att exprimentera, får börja göra det oftare! inte för att det blev superduper snyggt kanske (hehe, ser lite ut som att jag fått två blåtiror..), men ändå, lite roligt om man inte har nåt att göra en söndagkväll liksom!!

(sjuukt bra låt!)

Kommentarer
Postat av: agnes

OMG! den här låten hörde jag typ förra året och fick aldrig reda på namnet och har letat efter den sedan dess!!! Ommmgg. hahaha! Tack moa♥

2012-02-26 @ 21:01:49
Postat av: moafoff

hahah omg oftaaa!?? den är asgryym!! love it♥ hehe, var så lite såå^^!

2012-02-26 @ 21:28:51
URL: http://agnesmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0