God kväll

Hej vänner! Eftersom min bloggpartner aldrig bloggar (pik pik pik) så tänkte jag väga upp det med att blogga iallfall en gång varje dag (not gonna happen, men vi kan ju låtsas).. Just nu sitter jag och håller på med helveteslinoliumplattan. Om jag ska vara ärlig så går det åt helvete haha, har cuttat mig i händerna typ 5 ggr inom den senaste halvtimmen och ja det går bajsdåligt </3 Meeeen, något som gör saken lite bättre, vet ni vad det är? Jo roiboste, tårta och gamla avsnitt av HIMYM<3

Förövrigt ska jag köpa en biljett till konserten Coldplay ska ha i Sthlm i augusti, cirkus 550 spänn är värt. Fett värt. Jag går seriöst ensam om ingen vill med haha! Men nu ska jag fortsätta karva linolium, äta ett äpple och lyssna på musik som ger mig nostalgikänslor. Tjingeling!

UPDATE: gick in och kollade nyss på ticnet, biljetterna till Coldplay är slutsålda (jag är dock inte förvånad), igår fanns det. Helvete!




Kommentarer
Postat av: moafoff

åå älskar låten!♥♥

2012-02-24 @ 11:07:25
URL: http://agnesmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0