Godmorgon!
Jag gick precis upp och sitter just nu o käkar frukost, hade faktiskt ställt mitt alarm på halv nio men tydligen så lyckades jag stänga av det utan att jag märkte nåt, och vaknade några timmar senare än planerat.. fuckk.
Har så sjukt mycket saker jag borde göra idag! Måste åka in till stan o lämna tillbaka ett par jeans från topshop (som jag dumt nog inte testade utan bara köpte hehe), sen borde jag egentligen gå till banken för det är en massa saker jag måste fixa med mitt kort och pengar och ja, lite krångligt, får se om jag hinner!
Ja juste, sen måste jag ju packa förstås! Eftersom att det bär av till dalarna imorgon med malin! Är gaaleeet taggad på att åka skidor!! Ska bli så härligt!
Så där har ni min planering för dagen! och ikväll blir det kinamuren!! fett mys!




Lägger upp en myslåt jag med!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh jag vill också åka skidooor!!

2012-02-28 @ 18:06:38
URL: http://annaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0