Tjaaabba, ligger och chillar i sängen med datorn i knät (standard) och tuggar på geléhjärtan. Galet gott men efter den här dagen ska jag chilla lite med onyttigheterna (åt en jerry hemma hos jossan tidigare, vilket förövrigt var jättemys ♥) Dagen har annars varit vanlig, skolaaa, och jag har haft extremt ont i benen. Vilket beror på följande: tränar man inte under 2 veckor men sedan går till gymmet köttar galet och tror att man orkar så jäääkla mycket, ja då blir det såhär. Mmmm.

Åhh juste sen måste jag uttrycka en enorm lycka som uppstod vid middagsbordet!! Helt plötsligt, bara sådär, så berättade mina föräldrar att vi ska till New York!!!!!!!! (iofs typ efter sommarlovet eller på höstlovet hehe men ändååå) LYCKA. Jag har har velat åka dit hur länge som helst och ja det här är helt fantastiskt!!!!!!!! Jag kan säga att en stor del av mina framtida sommarjobbspengar kommer gå till det här, det är inte helt gratis att åka dit om man säger så.. men fortfarande, LYCKA♥






Btw, Moa whatzup med den dåliga uppdateringen?;) Bloggga frälvete!

Kommentarer
Postat av: Jossan

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEEEEEW FUCKING YOOOOOOOOOOOORK. Hej souvenirer.

2012-02-14 @ 21:27:45
URL: http://unicornkitten.blogg.se/
Postat av: malin

Men vaaaa?? Jag vill också!!!

2012-02-14 @ 21:53:34
URL: http://malinfotar.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅÅH va härliiiiigt!!!!!!!!

2012-02-15 @ 07:07:46
URL: http://annaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0