Bad day

Godmorgon på er! Min morgon har inte varit den bästa, vaknade upp med lite ont i halsen </3 så himla olägligt. Orkar inteeeee. Förut var jag typ aldrig sjuk, hade ett badass immunförsvar men nu börjar det försämras... Not okay! Det var ju tänkt att jag skulle köra värsta galet hårda träningspasset idag, men aja får väl helt enkelt ta det lite lugnt... Annars lär jag väl dö, bokstavligt talat haha. Men men bara att gilla läget.. ska pallra mig till frysen nu, halsont är en extremt bra anleding att köpa glass och tjocka utan att få dåligt samvete. Förövrigt taggar jag kinamuren ikvälll. Maaaat♥

Btw, kul väder det är ute. Typ snö/regn/slask/vår-aktigt. Ge mig värme, och riktig vår och sol och blommor.

Kommentarer
Postat av: Jossan

DET BEHÖVS FLER INLÄGG

2012-03-05 @ 22:27:32
URL: http://juntaoren.blogg.se/
Postat av: sexy and I know it

håller med ovanstående



"vi ska försöka blogga varje dag"?? känner att ni inte riktigt uppfyllt det asså... :)

2012-03-06 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0