5/2

Tjena! Har precis käkat en ganska sen lunch haha, lite för sen. Har helt vänt på dygnet den här helgen! Var ute i fredags med Ida och några till, lite för att fira att hon fyllde 18 i torsdags:)! Det var superroligt! Dock blev det väldigt sent och ja, lite spårat kanske, men kul var det iallafall! Det ledde iallafall till att jag sov i princip hela dagen igår, pallade liksom inte göra nåt annat.. Lite dumt eftersom att jag borde pluggat på hur mycket som helst, framförallt samhällsdebatten vi ska ha imorgon, lär ju gå åt h*vete. hehe. Sen har vi ju matten som jag ständigt ligger efter med såklart.
Frågan är då varför jag istället prioriterar att sitta här vid datorn och stalka människor på fejjan och blogga (sorry för sämst uppdatering btw), istället för att göra det jag ska. hmm, inte bra.
Fick ju också en liten sminkkurs idag, av världens bästa Wenche! Så himla kul, ganska svårt visserligen men ändå! Men det gäller bara att öva och exprimentera;)!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0