10 februari 2012 kl. 23.26

Först och främst måste jag bara få påpeka att den här veckan har gått sjukt snabbt!! Nyss var det ju jullov :O inte riktigt kanske haha men allt går iallafall galet snabbt! Den här fredagen har spenderats på ett lugnt sätt, har varit hemma och chillat, bortsätt från när jag var i skolan en snabbis och sedan träffade jag Linnea en stund! (tack kompis för att du har köpt ett gymkort och gör mig sällskap♥ jag ska lära dig allt jag kan;)) En lugn fredagskväll blev det också, te framför diverse tv-serier (ja jag är beroende), bokläsning och en påbörjad utrensning av garderoben. En mycket skön fredagskväll med andra ord;) 

Nu blir det till att sova, ska upp tidigt och träna på riktigt (för första gången på 2 veckor, förkyldning/plugg</3), är inte sådär aptaggad på det nu eftersom klockan ringer 8.00 (det är helg) haha men det är alltid värt det efteråt;) Sen på dagen ska jag äta lunch med en kompis sen blir det mys hemma hos malin på kvällen♥ (tagga melodifestivalen)



Photo booth är alltid underhållande, även när man är helt ensam;) kom just på att innan jag dör så vill jag testa att hoppa falskärm, fatta vilken härlig känsla!!! Fast jag skulle samtidigt dö av rädsla, jag skulle typ svimma innan jag hoppar haha, men lätt att jag ska föröska!!! Ehh eller så är det en extremt dålig idé..haha vi får väl se;)



Kommentarer
Postat av: anonymous

tjena snyngging nere i högra hörnet!!!!! (kanske så man ser ut när man hoppar fallskärm? who knows)

2012-02-16 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0