12-04-25

Hej på er! Har egentligen inte alls tid till att blogga just nu, sitter och pluggar inför samhällsprovet som är imorgon. Men försöker hela tiden komma på andra saker att göra för att slippa hålla på med det, och då är typ bloggen bästa ursäkten, har en förmåga att alltid slänga ihop nåt onödigt inlägg när jag egentligen borde plugga?Hehe. Har kommit fram till att ekonomi absolut inte är min grej - sjukt seeegt. och deprimerande. Speciellt när jag inte gjort alla hundratusen frågor man skulle gjort..

Idag var en väldigt chill dag måste jag säga, bara en lektion som spenderades i datasalen! Dock blir det raka motsatsen imorgon, jobbigaste dagen ever. Eftersom det är "melodifestival" i skolan och vi ska servera kaffe så kommer vi sluta typ kvart över nio. Men vad gör man inte för att få lite pengar till klassresan liksom! Gahhh, om två veckor drar vi! Fattar ni hur snart det är?? Ska bli såå himla roligt:)!
Nej nu måste jag återgå till pluggandet..
ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0