Hejansvejsan

 




Godkväll alla läsare. För tillfället ligger jag helt död i soffan. Tillskillnad från igår liksom, då Josefina inspirerade mig till att vara kreativ. Så det var jag, drack typ 4 koppar kaffe och ritade en donkeybulldragon som jag tänkte visa imorn. Jag var konstig hela kvällen och jag somnade inte förns typ halv ett pga allt jävla koffein. Greatness. Men nu kommer jag typ somna vilken sekund som helst, vilket iochförsig beror på att jag var på gymmet idag. Assåå gaah min kropp gör ont. Jag vet redan nu att jag inte kommer kunna gå normalt imorn, pga träningsvärk i rumpan. Hej ilandsproblem. Men seriöst, den gör ont redan nu. Fatta värken imorn. Maah.

Idag var en förövrigt enormt intressant värdefull dag i skolan. Eeeeh jag kan säga såhär, det mest intressanta under hela dagen var när vi satt och kastade cornflakes på varandra under lunchen i typ en halvtimme. Jaaaapp. Händelserikt värre.

Nu ska jag gå och trycka in ett par tändstickor att hålla upp ögonlocken med och läsa Frankenstein. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag fick in en cornflake i munnen av typ hundra. fett duktig.

2011-11-30 @ 15:00:07
URL: http://unicornkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0