TJENIS

Första gången jag bloggar eevvvaaaah. Känns fett med intressant. Vad skriver man om liksom? hej noll inspiration. Därför tänkte jag berätta om min fantastiskt roliga dag. Hade fett med lång sovmorgon men ändå kände jag mig helt ihopknögglad och degig när jag vaknade. Fråga mig inte hur det såg ut men det var ingen vacker syn. Usch. Sen hade vi teaater. Och kulturhistoria.
Och sen skulle jag ha utvecklingssamtal. Det var mega-awkward. Eller ja inte jätte kanske, men några pinsama tystnader blev det. Fast det tog bara 4 min. Tummen upp för det asså.
OCh åhhh vad jag var taggad på att gå hem och sova och äta mellis (för alla er som inte vet så ÄLSKAR jag frukost/mellis!! ♥♥♥♥♥♥) fast ne. Grupparbete i mänskliga rättigheter. Yaaaay.
Gick ifrån skolan 17.22. Mest p.g.a att vi flummade bort halva tiden. haha. Sen tränade jag en stund. ÅHHH vad heta killar det finns på mitt gym!! asså seriööööst. mmmmm. OCh nu ligger jag här och lyssnar på myzmusik och skriver det här första alldeles för långa inlägget som ingen kommer orka läsa. haha. NU ska jag iaf kolla ett avsnitt HowIMetYourMother och seen sooooovaaa. Godnatt. // Agnes
Åhh summerfeelings!! Paris ♥♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

FÖRSTA RIKTIGA INLÄGGETTT YEEEE <3<3<3

2011-11-22 @ 23:17:42
URL: http://unicornkitten.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahahahah baggen<333333 :DDDD

2011-11-26 @ 13:59:58
URL: http://linnea-ronn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0