ledig dag:)

Tjeeenis! Idag har varit en sjukt skön dag!! Behövde inte ens gå till skolan eftersom jag var klar med den uppgiften som vi skulle hålla på med på fotolektionen! Istället har jag ägnat dagen åt att leta runt överallt efter en ny vinterjacka (utan resultat..)! Har lite panik eftersom att jag typ fryser ihjäl i jackan jag har nu, så jag är i stort behov av en ny heheh. Såg den här jackan på modekungen.. men jag vet inte..har egentligen ingen aning om vad för sorts jacka jag letar efter hahah!
Hur som helst, som vaaanliigt så har jag inte alls pluggat så mycket som jag hade tänkt göra. Vet inte vad som händer, jag har helt tappat pluggmotivationen iallafall! Men nu är det ju inte långt kvar till jullovet så det gäller väl bara att hålla ut några veckor till!
Nää nu måste jag gå o läsa både i svenska och engelska boken! Yay..
Sovsött!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Den var ashet!! Men svajndyr antar jag? Brukar va så på modekungen </3

2011-12-01 @ 08:17:59
URL: http://annaemmas.blogg.se/
Postat av: moafoff

Ja jo ganska, typ 1200, fast det är väl helt okej för en vinterjacka ändå;)

2011-12-01 @ 20:17:26
URL: http://agnesmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0