23 december

Hej hopp, vaknade för inte så himla längesen. Eller okej 3 timmar sen men ända sen dess har jag legat i sängen och kollat på film, har förkylningskänslor </3, så det känns som om jag nyss gått upp hehe. Imorgon är det iallfall julafton, känns lite smått galet. Men för första gången på väldigt länge behöver jag inte stressa såhär dagen innan, jag var nämligen på stan i går med en kompis och kom hem alla julklappar jag hade kvar att köpa (Y) så nu är det bara pepparkakor och lussebullar jag ska baka:)

Men nu ska jag dra mig upp ur sängen, trycka i mig ett antal bafucin/strepsil och dricka litervis med te. Om jag är sjuk imorn och inte känner någon smak, dvs jag missar all julmat&godis, så är mitt liv över. I princip. Ha det bra kompisar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är apdåliga på att uppdatera!!

2011-12-29 @ 17:45:03
Postat av: agnes

jag veeeeet, men nu har jag!!

2011-12-29 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0