pweoifhp'wrgpirwq0

Är det bara jag som har enorma problem att komma på en rubrik? Jag vill hitta på något fyndigt med det blir alltid typ "tjabba" eller "eeeyy" eller nått trist. Snacka om i-landsproblem haha. Därför dampade jag lite på tangentbordet så det fick bli som det blev;)

Jag är iallfall fett glad nu, jag börjar halv ett imorn, åhh lyckaaaa ♥♥ och jag har inte alls mycket kvar i skolan! Engelskaboksak (som jag iofs har skrivit 5 meningar på...) och en svenskauppsats..och en samhällsläxa..och en mänskliga rättigheterreflektion. Men seeen så :P Sen så är jag fett glad för att jag snart ska köpa biljett till P&L!!!! Mmm kommer bli grymt! Det gör det inte sämre att det ser ut att bli bra artister också, inte helt fel att se Skrillex live asså. och Kent♥ och Melissa Horn. NAJS.

Nu ska jag återgå till att läsa Murder on the Orient Express och dricka te. och försöka hålla mig ifrån facebook hehe..





Melonhjälmen♥ så himla sööt haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0