Lost in Fantasy ♥

Jag skoja ba, ska inte alls kolla på film för det har jag liksom ingen tid till, men jag kanske ska kolla på Anastasia för hundrade gången, den ger mig julkänslor ♥ Meeeen, jullov snart hörni, jag är så grymt taggad som man kan vara. JULMAT ♥ (jag kommer rulla fram efter julhelgen men ähh har ju ett gymkort ju) ochochoch MELLANDAGSREAN ♥ älskar att köpa onödiga klädesplagg bara för att på H&M för 49:50 som jag vet att jag aldrig kommer att använda någonsin. Men framför allt, lediga dagar ♥ Måste köpa lite julklappar innan bara. Har köpt zeerooo. Jag är så taggad att jag typ skakar. På tal om skakar, i fredags såg jag Paranormal Activity 3 på bio. Kan kan kort och gott säga att jag i princip satt med jackan över huvudet under hela filmen och typ gömde mig bakom Anna. Det var en av de läskigaste filmerna jag någonsin sett, jag har säkerligen men för livet. Jag kan garantera att det var de läskigaste 84 minuterna av mitt liv hitills. Galet psykiskt jobbig var den. Se den ♥




Dem här tre blir kanske mina efter jul då min kusins kompis ska till USA och köpa med sig några bodylotions och bodysplashar från Victoria's Secret, kärlek på det ♥ ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0