Tjoobreee

Känner att det har varit dåligt med bloggandet de senaste dagarna heheh beror nog på att jag ofta glömmer bort att jag har en blogg (y) Nu sitter jag iaf i mitt rum och försöker lära mig om statsrådsberedningar och nånting-nånting votum (malin vad var det dära konstiga hette? var det votum? glömt bort hehe) men ja det går ju sådär om man säger så. Får typ ångest av allt jag måste göra innan helgen. Min behövande plugghelg går nämligen totalt bort då jag typ inte är hemma alls i helgen....greeeejt. Men istället för att göra allt jag borde göra så kollar jag på snygga kläder och typ aa hag vet inte vad. Fast iofs, hela gårdagen spenderade jag hos Malin och faktisktfaktiskt så pluggade vi! Mer än vad jag trodde vi skulle göra haha! Men nej nu ska jag plugga och inte blogga hehe








Lite snygga saker jag vill ha just nu. Asså pingvintröjan <3333 supermysig! kanske inte något att ha i skolan men åhh vad mysig och fett cool. Observera: jag har inte Photoshop på den här datorn så tyvärr kan jag inte göra ett coolt collage. Men ni får stå ut helt enkelt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0