tjeniss

(en fotouppgift är färdig iallafall! tack jossan för modellandet+kameran!;))

Sorry att jag inte skrivit på hundra år men det är såååå mycket plugg den här veckan, helt galet. Matteprov imorn - kan absolut ingenting, fattar nada och började plugga ordentligt först idag! Sen har jag fotoprov på fredag, och ska vara klar med massa fotouppgifter, plus ha läst ut engelska boken och skrivit recension, och inte nog med det, ska skriva en svenska text till måndag o måste typ göra det innan helgen för den här helgen kommer bli så sjukt stressig! Ska packa och möjligtvis köpa in lite nya sommargrejer till resan (vart man nu hittar det på vintern?).. sen måste jag köpa julklappar! Ja, hehe, lite smått stressad känner jag mej helt enkelt! Men längtar sååå mycket efter måndag! Ska bli jääätte skönt att komma bort lite från gråa, regniga, osnöiga sverige!
Nu ska jag sova!! sovgott på er!♥
/Moa
[Uppdate: Kom nyss på att det bara är tio dagar kvar till julafton! Wihoooo! :D Och kom nu också på att jag inte öppnat min chokladkalender på flera dagar! ehh ja, lite kul sådär heh!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0