long time, no see

hej kompisaar! jag vet, jag suger på att uppdatera. hehe och jag kan dessvärre inte lova att jag ska bli bättre, för det lär jag inte bli. Men jag kan ju alltid försöka. Förtillfället har jag extremt tråkigt, verkligen extreeemt. Hmm....dagen har redan spenderats med att kolla på filmer, degat, sovit och ätit. Sen fick jag iofs ett ryck och bah nu drar jag och tränar. Ehh det var en aniiiiing jobbigt om man säger så...... sen har jag bara degat mer. Mööööööh. Nu ska jag gå och terrorisera mina föräldrar i några minuter (har inget bättre att göra) innan dom drar i väg på middag, och lämnar mig att spendera kvällen totalt ensam. Snyft. Hehe inte för att jag har ngt emot det men tyck synd om mig iallafall. Sen ska jag vara fett stasig och göra pizza. från grunden. hejsvejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0